luni, 5 iulie 2010

Au plecat si ei.! :(


A mai plekt o clasa.! :| pff ce repede a trecut si anu asta.! Gata sau tirat la liceu.! Sunt baieti~fete mari.! :)) Nu pot sa zic ca nu o sa imi fie dor de unii ..nu de toti [ da stiu sunt "acra" uneori ] , dar asta e adevaru.! o sa.mi fie dor..chiar ff dor d anumite persoane care mi.au fost alaturi mereu [ Vio mai ales :xx ] De tampitaa de Elenaa [ Mackedoanka ] de Biby [ rasfatata mea ] Onitza,Ioana,Mada,Alexandra Bancila si de baieti unii :)) Zamfir [ varu meu ] Razvan [ avem o vorba : Buna fosta colega :d ] de Titit , Pufy..astia din gasca..a fost frumos 2 ani cu ei..cu voi toti chiar :x ji petrecerile si zilele de scoala :)) mai ales pauzele .! Tot ce face parte dn timpu petrecut cu voi.! Aveti grijaa ce faceti akolo ca nu mai e generala noastra :)) .!!! bahhhhhh SA VA PROTEJATIIIIIIIIIIII.!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu